Intervisie

door jul 11, 2018

Gerichte coaching, training  & consultancy voor notarissen, advocaten, de rechterlijke macht en juristen.

Jezelf of je team professioneel verbeteren

Wat is intervisie

Intervisie is een bijeenkomst van professionals, die inzicht willen krijgen in werk gerelateerde vraagstukken. Je leert van en met elkaar door een casus in te brengen, die aan de hand van een gekozen intervisie methode wordt behandeld. Je wordt gestimuleerd om inzicht te krijgen in je eigen gedrag én het gedrag van de anderen door het stellen van helpende en onderzoekende vragen. Je ontdekt, waarom je vaak (onbewust) op een bepaalde manier handelt en krijgt inzichten in jouw persoonlijke stijl, overtuigingen en opvattingen in het werk. Pas als je je daar bewust van bent, kun je ervoor kiezen om je manier van handelen aan te passen. Je leert bewust bekwaam jouw kwaliteiten inzetten.
Intervisie is leerzaam en verbetert jouw professionaliteit.

Grootte van de groep
Om optimaal te profiteren en te leren van de intervisie, bestaat een teamintervisiegroep uit minimaal 6 en maximaal 9 personen.

Erkend intervisiebegeleider
Fineke van Leusen is erkend intervisiebegeleider door de KNB (VMN), de vFAS en de MfN.

Duur intervisie
Een intervisie bijeenkomst duurt twee uur, tenzij anders wordt afgesproken.

Meer informatie
Wil je meer weten over intervisie en/of wil je een intervisiebijeenkomst voor je team organiseren, neem dan gerust contact met mij op.

Meer weten? Neem gerust contact op.

Ik reageer binnen 1 werkdag op je vraag. Wil je gelijk iets overleggen? Bel me dan op: 06-46752012. Tot snel!

Vakantiepret?

Vakantiepret?

Vakantiepret? Vorige week ben ik teruggekomen van vakantie. Ik was met een deel van mijn gezin naar Frankrijk. Omdat een vriendin van mijn dochter meeging, hadden we van te voren twee campings geboekt. Normaal gesproken doen we dat niet. We gaan er vanuit, dat er...

Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wat kun je leren van je klant?

Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wat kun je leren van je klant?

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wat kun je leren van je klant? In veel gesprekken die ik houd, vertellen mensen regelmatig dat ze last hebben van die ene collega, een zeurend kind of steeds weer veeleisende, lastige klanten op hun pad krijgen. Ze raken er...